LeenaJohannan Sisustustekstiilit



maanantai 2. marraskuuta 2009

Heippa kaikille!

Perjantaina olin tuotteineni Pohjolan vakuutusyhtiön naisten "toripäivässä".
Vastaanotto oli todella ystävällinen ja tunsin heti alkuun itseni tervetulleeksi.
Voi että kun on kivaa tavata samanhenkisiä ihmisiä. Se piristää tosi paljon.
Minä kun teen kotona työtä ja nämä kutsut , myyntitapahtumat ovat minulle sitä sosiaalista kanssakäymistä. Huomaan miten tärkeä juttu tämä on. Olen pikkusen erakko ja nautin tehdä työtä omassa rauhassa. Täydellinen vastapaino sille on nämä myyntitapahtumat.
Huomasin tästä työporukasta sen että he tosiaankin panostavat työpaikkansa ilmapiiriin ja ovat toinen toisilleen tärkeitä. Hienoa!
Viikonloppu meni puuhasteluissa ; pyykit , ruokaa , jne...
Lauantaina olin tutustumassa ystäväni kanssa Hämeenkyrössä Kristilliseen päihde/narkomaani hoitokotiin , Karmel-kotiin. Ihana paikka luonnon keskellä.
Päivä oli hieno. Minulle on vähäosaiset ja heikot , riippuvuuksista kärsivät ihmiset lähellä sydäntä.
Tänään pomppasin pirteänä sängystä ylös. Syötiin poikani kanssa kunnon , tuhti ruisleipää/kahvia aamiainen. Siitä hyppelehdinkin tuonne omaan "toimistooni" ompelemaan.
Tein pari tilaustyötä. Raitaisen verhokapan josta laitoinkin kuvan ja samaa kangasta kaitaliina. , josta myös kuva. Tykästyin heti näihin. Nyt olisi vuorossa enkelityynynpäällisiä , menevät myös tilaukseen ja vielä yksi verhokappa kirjaillusta ruusukankaasta. Hienoa kun on töitä!
Tyttäreni Hertha täyttää huomenna 18v.
Aika juoksee reippain askelin.
Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti