LeenaJohannan Sisustustekstiilit



sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Blogitauko lopussa.....ihana kesä!















Heissan!

Niinkun olette varmaan huomanneet että taukoa on tullut taas pidettyä.

Olen vähän semmonen että tarvin välillä "hiljaisuutta".

UUsia töitä olen miettinyt ja kaavaillut ja koittanut suunnitella uusia juttuja.

Samojen tekstiilien valmistus alkaa ajanoloon tympiä.

Mielessä on paljonkin uutta , uusia kuvia kirjottuna.

En vaan osaa vielä (kään) kovin hyvin tuota kirjontakonetta käyttää.

En ole saanut siihen kunnollista oppia. Itse opettelu ja on pikkusen hidasta ja semmosta vääntöä.

Ripsiä olen tehnyt aika paljonkin.

Aivan ihanaa hommaa.

On ilo huomata joka kerta miten asiakkaan ulkonäkö muuttuu niin kauniiksi.

Tykkään tosi paljon.

Kynsikurssiakin olen tässä miettinyt. Jahka syksyllä sitten

Tammelan torilla olen tekstiilieni kanssa ollut melkein päivittäin.

Nyt vaan on niin että multa alkaa loppua myytävä joten huomisesta lähtien alkaa koneet tuola kellarissa laulaa ja toivoa sopii että saan jotain aikaseksi.

Ensi lauantaina 9.7. olen Jumesniemen maalaismarkkinoilla.

Hienoa päästä pikkusen erilaiseen myyntitaphtumaan kauniiseen maalaismaisemaan.

Aivan ihanat helteet on meitä hellinyt.

Minä olen niin helleihminen. Olenkin saanut mukavan tummanruskean värityksen.

Kyllä lämpö on ihanaa.

Eipä kai tässä kummempia. Toivottavasti olette kaikki ihanat blogiystäväni voineet hyvin!

En ole blogeissanne pahemmin ehtinyt kyläillä mutta nyt tästä lähden ihailemaan kauniita kotejanne.


Voikaa hyvin ja ihanaa kesänjatketta!!!

Johanna

10 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia, kertakaikkiaan!!! Ja upeat nuo ripset ja kynnet, täydelliset kesäräpsyttimet ja raapsuttimet ;)

    Työniloa ja mukavia kesäpäiviä sinne!!!

    VastaaPoista
  2. Oi mitä ihania teksiilejä!
    ja tuollaiset ripsethän olis kyllä saatava ja tuollaisista kynsistä olen haaveillut jo pitkään....ehkä syksyn myötä se onnistuukin työkuvani kun on muuttumassa, eikä pitkän kynnet ole esteenä:)

    Kesä terkuin Karita

    VastaaPoista
  3. Vau täytyisköhän sitä mammelinkin repäistä ja laittaa tuollaiset ripset....Vaarihan voisi ihan säihkähtää, että kukas kaunokainen tuossa vieressä köllöttää;)Mukavaa kesä jatkoa ja kiva kun olet taas täällä :)))

    VastaaPoista
  4. No voi vau mitkä ripset!! Tuollaiset olis kyllä aikas makeet! Kauanko nuo pysyy?
    Kynsiäkin olen joskus harkinnut, omat kun on sellaset paperista tehdyt, aika poikki..
    Mutta ehkä joskus saan aikaiseksi!

    Kiva se on välillä tehdä uudenlaisia käsitöitä, pysyy motivaatio ja mielenkiinto kohdillaan! :)

    Iloista ompelukoneen laulantaa kellariin ja mukavaa kesän jatkoa!!

    VastaaPoista
  5. Tervetuloa taas kuvioihin, tää kesä vie kyllä ylimääräiset mehut ja bloginpito jää vähäisemmälle.
    Iloista kesäviikkoa.
    Kaisa

    VastaaPoista
  6. Kiva, kun olet laittanut taas uusia kuvia..ihania ovat.
    Ja laittamasi ripset ja hiukset ovat olleet ihanat myös..vähän totuttelemista oli alkuun, mutta nyt en enää vaihtais :D
    Ja kynsillä on tosiaan kiva raapsutella, olen huomannut
    ...joten otetaan taas uusiks kauneuspäivä tässä kun keretään, ja tulee syksyn pimeät illat, niin saa vähän piristystä :))

    VastaaPoista
  7. Hyvää kesän jatkoa ja tosi ihanat ripset!

    VastaaPoista
  8. Minnekäs sinä katosit?
    Oikein mukavaa ekaa adventtia ja joulun odotusta sinulle!

    VastaaPoista
  9. Hei !

    Siusustus ja Designed Blogaajat.Mukavaa kun on näitä Blogeja. Tämäkin Blogi sivu on tosi hieno. Varsinkin Tamperelaiset saman henkiset ihmiset pitäkää yhteyttä. Minun blogini nimi on "Styling Keep Smiling production "

    Värikästä Syksyä. T.Leena

    VastaaPoista