LeenaJohannan Sisustustekstiilit



sunnuntai 1. elokuuta 2010

Kesä

Heips!


Pitkästä aikaa täällä.
Tauosta tulikin todella pitkä.
Alkukesästä ukkonen rikkoi modeemin ja hetiperään koko tietsikan.
Kesti pikkusen aikaa ennenkun hankimme uuden läppärin.

Kiirusta on pitänyt kesän.
Tämän kesän myyntipaikaksi tulikin sitten Tammelan tori Tampereella.
Olen ollut myymässä melkein joka päivä ja kun en ole myymässä ollut niin olen ommellut.
Työtahti on ollut jotain aivan uskomatonta.
Kun jostain tykkää niin tunnit eivät uuvuta.
Kauppa on käynyt loistavasti ja uusia tuttavuuksia on syntynyt.
Todella hienoa!!
Olen niin nauttinut... parasta on aamuyön tunnit. Kesäyö on sitten kaunis.
Lauantaisin torille mennään jo aamuyöstä.
Väriä olen tänä kesänä saanut olan takaa.

Tämmöstä kesää meillä ei ole ollutkaan koskaan. Olemme perheenä aina joka kesä lomailleet.
Mies ja pojat lähtivät lomareissulle ja minä jäin kotiin tekemään töitä.
Pikkusen tuntui oudolta.
Olosuhteiden mukaanhan sitä on mentävä.
Torilla aion olla niin kauan kun vaan säät sen sallii ja miten aina pääsenkin kun mies alottaa työt ja meillä kun on vaan yksi auto.
Ainakin lauantaisin olen myymässä ja ensi viikon koska siippa alottaa yövuorolla työt.

Kukkasiakin tuli puutarhaan laitettua mutten ole niitä jaksanut enkä ehtinyt hoitaa että kukoistaisivat.
Rikkaruohot kukoistaa niinkun huomaatte kuvista.
Silmä tottuu aika äkkiä.
Olen oppinut ottamaan rennosti enkä niuhota tekemättömistä kotitöistä.
Ei ne karkaa minnekään.
Kunhan perusasiat ovat kunnossa.
Kaikilla puhtaita vaatteita ja perussiivo. Se riittää meillä.

Alkukesästä piti alkaa vekkivarjiostimien tekoon.
Homma tyssäsi varjostinkartongin (varjostinmuovi , pergamenttipaperi) loppumiseen.
Olen koittanut löytää tukkuliikettä josta tätä saisin.
Ei vaan tahdo löytyä.
Minulla alkoi jo totaalisesti sappi kiehua kun on niin vaikeata.
Googlettelin , soittelin , kyselin ... eikä missään.
Taitaa olla maailmasta loppu tämä hiivatin kartonki.
No , minäpä en aio luovuttaa. Kun myyntihommat alkaa pikkusen helpottaa niin alan kysellä uudestaan.
Olen päättänyt alkaa valmistaa näitä varjostimia ja sen aion toteuttaa.
Maailma on täynnä ihania kankaita joita voin hyödyntää ja olen suunnitellut jotain semmosiakin varjostimia joissa olisi kirjontaa. Ne eivät tosin olisi vekitettyjä vaan ihan suoria.
Katsotaan miten etenee ja onnistunko unelmissani.


Ilmoiltaan kesä on ollut niin ihana ja semmosena tuntuu jatkuvan.
Tykkään lämmöstä.
Aina kun on tuntunut ahdistavan kuumalta olen miettinyt viime talvea ja sitä kylmyyttä.
Kummasti helpottaa.
Lämpimät kelit ovat olleet osasyynä etten paljo ole kotihommia tehnyt .
Toripäivän jälkeen olen ollut aika poikki.
Suihkuun ja pikkusen aikaa pituussuunnassa jalat ylöspäin ja taas ompelemaan.

Meillä oli kesäkuussa juniorin rippijuhlat.
Oikein ihanat juhlat olikin.
Väkeä niin sopivasti ja tilaamamme ruoat , kakut oikein onnistuneita ja herkullisia.
Kiva nähdä pitkästä aikaa sukua ja ystäviä.
Meillä kun koko suku molemmin puolin on etelä pohjanmaalla.

Ihana ilta , aurinko paistaa...
Taidan mennä istuskelemaan ulos.
Suunnittelen tässä arpajaisia.
Kohta alkaa olla 10000 kävijää vieraillut blogissani.
Hienoa!!

Nautitaan ystävät vielä tästä kesästä ja lämmöstä!!
(julkaisen tähän kuvia jos vaan onnistun. Huomasin äsken että joku on nyt vialla kun en onnistu. Laitan myöhemmin jos en nyt onnistu.)

Palataan!






5 kommenttia:

  1. Hei! Mukava kuulla kesäkuulumisiasi. Melkoista vipinää sinulla ollutkin. :)
    Meilläkin istutukset ja kukat kärsineet kovasti tästä kuumuudesta ja kuivuudesta. Mutta kohta jo pääseekin syysistutuksia suunnittelemaan.
    Aurinkoista elokuun alkua!

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla sinusta, ihmettelinkin jo mihin olet kadonnut:)Ihana kesä on tosiaan ollut ja hienoa, että olet saanut tehdä rakastamaasi työtä:)

    VastaaPoista
  3. Olipa kiva kuulla miten sinun kesä on mennyt.Joskus olen miettinyt mihin hävisit.

    Mukavalta kuulostaa kesäkuulumisesi.Kun saa tehdä sitä työtä mistä pitää,se on sitä parasta.

    Pikein ihanaa alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Kylläpäs olet jaksanut ahkeroida koko kesän. Minä taas olen pitänyt vaihteeksi kunnolla lomaa, että jaksaa taas aloittaa syksyn uurastuksen:-))
    Oikein mukavaa elokuun alkua sinne<3<3

    VastaaPoista
  5. Tulin moikkaamaan ja toivottamaan hyvää elokuuta sinullekin!
    Kuulostaapa kesäsi työntäyteiseltä,mutta hyvä että olet nauttinut siitä ja kauppa on käynyt! :)

    Toivottavasti löydät lamppu"kankaan" niin pääset toteuttamaan itseäsi! :)

    Kivaa viikonjatkoa!

    VastaaPoista