LeenaJohannan Sisustustekstiilit



torstai 17. syyskuuta 2009

Haaveenani on hankkia kirjontakone .
Päässäni pyörii ideoita vaikka minkälaisia.
Olen suunnitellut tyynynpäällisiä ja muitakin tekstiilejä joihin kirjon kaikkea ihanaa..
Kaikkeahan sitä saa haaveilla...maksaa vaan aika hitsin paljon tämä kone.

Olen täysin henkeen ja vereen käsityöihminen. En voisi enää kuvitellakaan tekeväni jotain muuta. Tämä on minun juttuni! Nautin tästä , iloitsen tästä , saan onnistumisen tunteita tästä!!!
Ihanaa kun voi olla vaikka koko päivän yöpaidassa , laahustaa tohvelit jalassa postilaatikolle ja taas hiipiä tuonne kellariin omaan työboksiini.

Olen pitänyt / käynyt pitämässä sisustuskutsuja. Sielä tapaan saman henkisiä ihmisiä ja onkin kiva vaihtaa ajatuksia ja ideoitakin. Olen antanut aina hyvät lahjat emännälle joka avaa kotinsa ovet kutsuille. Eli te kaikki Pirkanmaalaiset jotka mahdollisesti haluaisitte kutsua ystäviä kotiinne ja samalla tutustua tekstiileihini niin ottakaapa yhteyttä minuun sp. oli ; leenajohannaheinonen@hotmail.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti