LeenaJohannan Sisustustekstiilit



keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Kevään odotusta








Heips!
Taas ollaan keskellä viikkoa.
Miten nämä päivät menee noin nopsaan...Eipä tässä ole taas kissaa ehtinyt
sanoa...no , jotain kuitenkin.
Ompeluksista toivottavasti huomaa kevään kaipuuni.
Minä niin odotan tuota surmalunta , auringonsäteitä , räystäiltä tippuvaa vettä.
Kaipa tuo kevät taas sieltä keikkuen tulevi.Kolme päivää olen niin tiiviisti ollut koneitten äärellä että nyt alkaa jo silmät seisoa kohta päässä.
Olen tosi väsynyt.
Tilaustöitä on ollut oikein kiitettävän hyvin niin kirjonta kun muitakin töitä.
Viime viikon perjantaina oli aika huono päivä minulla ja koitin pakkopiristää itseeni ompelemalla iloisista , värikkäistä kankaista.
Nämä Tildan tekstiilit sain aikaseksi. Teen varmaankin vielä pikkusen erilaisin variaatioin ja pussukat tulee vielä noista kankaista.
Olen tekemässä kauppoja nettiputiikista. Saas nähdä miten tämä asia etenee.
Nettiputiikki on iso haave ja näyttäis siltä että vois vaikka keväänmittaan totetua.
Täytyis lähteä päivälenkille tuonne Postiin.
Olen onnellinen ja kiitollinen tästä työstä jonka olen saanut ja kaikista ihanista ihmissuhteista joita tämän myötä olen saanut .
Kiitos lähtee ylöspäin.
Mukavaa viikonjatketta teille kaikille!!


4 kommenttia:

  1. Suloisia Tilda tyynyjä olet ommellut:)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kankaat, ihanat värit! Onko nuo jotain uutta tildaa?

    VastaaPoista
  3. Taitaa kuule olla ihan kevään uusia Tilda kankaita. Viime viikolla kävin tukussa ja oli saapunut jo kevään uutta.
    Tilda - hyllyä ei ohiteta koskaan ettei jotain enemmän tai vähemmän jää käteen. Yleensä jää enemmän.

    VastaaPoista