LeenaJohannan Sisustustekstiilit



keskiviikko 3. helmikuuta 2010







Heips!

Onpa päivät menneet nopsaan kun on ollut menoa ja touhua.
Viime perjantaina käytiin hyvän ystäväni kanssa Forma messuilla.
Kaikkea oli taas ja paljon...nyt osasin jo hillitä itseni enkä innostunut ihan kaikesta.
Kankaita hankin uusia ja aivan suloisia , ihania , ruusuisia , raitaisia , valkoisia , ruutuisia...tulevat kohtapian tuolta ruotsin maalta.
Innostun aina uuden kangaserän saapumisesta. Koneet saa laulaa päivät ja illat. Yöt vaan lepäillään.
Pellavaisia pitsipussukoita olen väsäillyt lisää ja noihin erilaisiin ruusunkuviin olen hurmaantunut...
Tilaustöitä olen väsäillyt . Tässä yksi kuva niistä.
Punaista ja mustaa patjaraitaa. Aina niin piristävä kunnon vanhanajan patjaraita.
Pehmokylttejäkin olen pitkän tauon jälkeen taas väsäillyt.
Olen kovin hyvillä mielin ja odotan , kaipaan jo kevättä.
Toivottavasti lunta ei tule enää lisää paitsi sitä surmalunta tietenkin.
Nautin kyllä tästä talvestakin ja onnekkaita saadaan olla kauniista luonnosta.
Sunnuntaina pistäydyttiin ystäväni kanssa Nokia missiossa jumalanpalveluksesta.
Tämä se on iloa tulviva seurakunta. Sain harmauteeni sieltä aimo annoksen iloa , tyytyväisyyttä , toivoa , luottamusta , uskoakin...
Maanantaina ajeli äitini pohjanmaalta meille.
Äitini on sitten ihana kun hän tulee aina joskus siivoamaan meille tätä kaaosta.
Lähinnä yläkertaa , tuota meidän poikien valtakuntaa.
Ja auttaa niin monissa asioissa. Saan olla onnekas kun minulla on todella välittävä , aina parastani ajatteleva äiti.
Äiti lähti tänään ja jäin tänne puksuttavien koneitten ääreen tekemään työtäni .
Keskivälissä viikkoa taas ollaan. Työt jatkuu huomenna ja lenkkiäkin olis tarkoitus tehdä. Kivoja , suloisia , piristäviä ajatuksia teille rakkaat blogisiskoni lähettelen täältä ... ollaan iloisella mielellä !

10 kommenttia:

  1. Hei!

    Ihastuttavia juttuja olet taas ommellut.

    Kiitos kun vierailit blogissani=)

    KArita

    VastaaPoista
  2. Ihania nuo vanhanaikaiset patjaraidat:) Minäkin olen käynyt muutamankerran Nokia mission tilaisuuksissa, meidän isäntä varsinkin tykkää käydä siellä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Karita vaan itsellesi käynnistä.
    Blogissasi on aina ilo poiketa.

    Minä tykkään kans patjaraidoista.
    Ei vaan tahdo enää saada näitä kankaita tukustakaan. Mulla on onneksi vielä ihan mukavasti kaikkia värejä. Olen käynyt missiossa jo useita vuosia . Kävimme jo silloin aikoinaan nokian kirkossa torstai-illoissa. Kävin missiossa myös solujohjuuskoulun. Mahtava vuosi. Todella hyvää opetusta.
    Liittymistäkin olen miettinyt. Aika näyttää.
    Kiva Mammeli kun taas pistäydyit..

    VastaaPoista
  4. Tervehdys ja kiitos kovasti tämänpäiväisestä postin tuomasta, tykkään pussukasta kovasti :)

    VastaaPoista
  5. Kivan näköinen yläkuvan työ. Minä purkasin maalla viime kesänä yhden vanhan patjan päällysen, nyt se tuossa odottelee jatkojalostusta. Minä varmaan sekoaisin kangaspakkojen kanssa, jos pääsisin johonkin messuille. Mutta on se niin kivaa, kun vaan voi ottaa varastoista tuota ja tuota kangasta meneillään olevaan työhön... Ettei tarvitse lähteä niitä kaupoista hakemaan... Mukavaa helmikuuta sinulle :) Minäkin jo kevättä odottelen....

    VastaaPoista
  6. Tervehdys Vuokko.
    Onpa ihanaa että pussukka miellytti.

    Hei Eija.
    Minulta voi ostaa myös kankaita
    jos joku kangas miellyttää niin kysele vaan niin lähettelen.

    VastaaPoista
  7. Aina kun mä käyn täällä tulee valtava inspiraatio itellekin: Nyt kyllä ompelen meille uusia tyynyjä. Kankaatkin ovat valmiina, mutta täytyy nyt keskittyä juhlapukujen ompeluun ennen siskoni häitä. Mutta sen jälkeen... Työsi innostuttavat minua. Kiitos sinulle siitä. Ihastuttavia ompeluksia!

    VastaaPoista
  8. Kuule Sanna ihan samat sanat.
    Kävin eilen kurkkimassa blogissasi ja sain oikein ompeluvimman. Kiitos vaan itsellesi ihanista ompeluksistasi!!

    VastaaPoista
  9. Heipsanralla ja ihanaa helmikuuta<3 Taas palasin minäkin ainakin piipahtamaan täällä bloggailemisen valtakunnassa. Lumivaltakunta ulkosalla on vienyt minut mennessään.....
    KIITÄN ja lämpöisesti sinua halaan ja nappaan mennessäni kainalooni tunnustuksen tuosta alempaa. Iloa ja valkeita aatoksia torstai-iltaasi!

    VastaaPoista
  10. Kiva Tinttarus kun tulit kyläilemään , tulin muuten juuri äsken visiitiltä blogistasi.
    Kiitos , ihan samoin sinulle Iloa ja valkeita aatoksia!

    VastaaPoista