LeenaJohannan Sisustustekstiilit



lauantai 4. joulukuuta 2010

Joulun odotusta

Heips!

Olen tänään kurkkinut teidän jouluisissa blogeissanne.
Alkaa oikein harmittaa kun en ole ehtinyt laittaa kotia.
Valkoisia hyasintteja ostin tänään ja valkoisen amarylliksen.
Josko se tästä pikkuhiljaa.

Sain työkkärin kautta työharjottelijan ompelemaan mun kanssa.
Aika rankka viikko ollut. Tää viikko on mennyt tutustuessa ja hän on ommellut pellavaisia keittiöpyyhkeitä.
Todella huolellista jälkeä. Olen oikein tyytyväinen tähän työpanokseen.

Huomenna olenkin menossa Tammelan torin joulutorille myymään tekstiileitäni.
Toivottavasti ei ole hirveesti pakkasta eikä sada lunta.

Itsenäisyyspäivää vietetään kakkukekkerien merkeissä.
Keskimmäinen lapsistamme , Joel täytti 17v ja nyt juhlitaan oikein kunnolla.
Niin fiksu ja suloinen nuorimies. Olen hänestä niin ylpeä<3

Isäntä huutelee mua saunomaan...joten mentävä on kun pyydetään.

Rauhaisaa itsenäisyyspäivää kaikille<3

1 kommentti:

  1. Ompa hienoa,että sait apulaisen ja hyvän sellaisen! :)
    Hyviä myyntejä messuille ja mukavaa Joulun odotusta!

    VastaaPoista